Breaking

Friday, August 23, 2019

Attitude Poetry in Urdu | Urdu Poetry

اگر آپکوہماری تحریر کردہ شاعری پسند آئی ہو تو آپ اسکو ڈاونلوڈ کر کے اپنے سوشل آکاونٹ میں بھی لگائیں اور اس ویب سائٹ کو زیادہ زیادہ شیئرکریں اور اپنا ای میل لگا کر ہماری ویب سائٹ کی تمام شاعری سب سے پہلے حاصل کریں اور ہمارا فیس بک پیج بھی لائک کریں جس کا لنک نیچے موجود ہے




اس دنیا میں صرف دو چیزوں کی ہی ولییو ہے
ایک زمینوں کی دوسری میرے جیسے کمینوں کی


خون میں وہ ابال آج بھی خاندانی ہے
دنیا ہماری شوق کی نہیں تیور کی دیوانی ہے


دنیا میں صرف دو چیزیں ہی مشہور ہیں 
میرا سٹائل اور میری جی ایف کی سمائل


مجھے نفرت پسند ہے لیکن 
دیکھاوے کا پیار نہیں


زندگی کو اتنا سستا بھی مت بنائو
کہ دو کوڑی کے لوگ کھیل کر چلے جائیں


میں اپنے دشمنوں کو بولتا نہیں
بس وقت آنے پر دیکھاتا ہوں


دہشت پھیلانی ہو تو شیر کی طرح پھیلاوں
ڈرانا تو کتّے کو بھی جانتے ہیں


وہ درد بھی تکلیف میں آ جاتے ہیں
جو ہم سے مخاطب ہوتےہیں


تیرے لیے ہو گی لاکھوں کی اکڑ تیری
ہمیں تو دو روپے کی بھی نہیں لگتی


نفرت ہی تو کر سکتے ہو
اور تم میرا کر بھی کیا سکتے ہو


دم آواز میں نہیں الفاظ میں ہونا چاہیے
اونچا تو ہر کوئی بول سکتا ہے


جو مزہ سین کر کے اگنور کرنے میں ہے
وہ بلوک کرنے میں نہیں


جب تک آپ سے کوئی جلنے والا نہیں ہو
زندگی میں مزہ نہیں آتا


میری کسی سے بنتی نہیں
اس میں میری کوئی غلطی نہیں


ہم فیمس کیا ہوئے ساری دنیا پریشان ہو گئی


تاج محل ہمارے لیے بیکار ہے 
کیونکہ روز بدلتی ہماری ممتاز ہے


میں باتوں سے ذات جان جا تا ہوں
اور حرکتوں سے اوقات


ہمارہ پرسنیلیٹی ہماری اک ادا
تو کیا تیری سہیلی بھی ہم پہ فدا


دشمن اورسگریٹ کو جلانے کو بعد
کچلنے کا مزہ ہی کچھ اور ہے


عادت نہیں پیٹ پیچھے وار کرنے کی 
دو لفظ کم بولتا ہوں پر سامنے بولتا ہوں


اپنی شخصیت کی کیا مثال دوں یارو
نا جانے کتنے مشہور ہوگئے
مجھے بدنام کرتے کرتے


ہم وہ ہیں جو آنکھوں میں
جھانک کہ سچ جان لیتے ہیں
محبت ہے اس لیے تیرے
جھوٹ کو سچ مان لیتے ہیں


غلام بن کر جیو گے تو 
کتا سمجھ کر لاٹ ماریگی یہ دنیا
نواب بن کر جیو گے تو 
شیر سمجھ کر سلام ٹھوکے گی یہ دنیا

13 comments:

  1. https://www.lovestatustime.com/2020/01/attitude-poetry-in-urdu-text-sms.html

    ReplyDelete
  2. also visit here for attitude poetry in urdu....
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ..
    .
    .
    .
    badmash Poetry
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    .
    .
    .

    badmash Poetry
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    attitude poetry urdu
    .
    .
    .
    .
    .
    ..
    .
    .
    .
    .
    .
    .Bewafa poetry urdu


    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    .

    ReplyDelete
  3. Hi Junaid, Every time I visit this blog, I found best poetry collection here, thanks for entertaining us with your best collection. Meanwhile check this post too attitude poetry in Urdu. Hope you found it great too.

    ReplyDelete
  4. As admission to colleges and graduate schools becomes even more competitive, there is increasing importance placed on the admission essay as part of the admissions process. Most of the colleges and graduate schools have different requirements and publish these in their guidelines. However, there is a basic approach to admission essay writing that you should use. Adalina Mae Author

    ReplyDelete