Breaking

Thursday, August 15, 2019

New Sad Urdu Poetry 2019 | Sad Urdu Shayari 2019 | Urdu Poetry


پڑھ کر جس پہ تم نے واہ کہہ کیا
صاحب وہ میرا درد تھا!


اسے کہنا ہم ازل سے اکیلے رہتے تھے
تم نے چھوڑکر کوئی احسان نہیں کیا


نیند سے کیا شکوہ کروں! ساگر
قصور تو اس چہرےکا ہے جومجھے سونے نہیں دیتا


میں زمانے میں فقت اسی لیے بدنام ہوں
مجھے لوگوں کی طرح بدلنا نہیں آتا


ہم کو خوشی ملی بھی تو کہاں رکھیں گےہم
آنکھوں میں حسرتیں ہیں اور دل میں کسی اور کا غم


بے بسی ہے، اداسی ہے اور درد ہے
سب ہے میرے پاس بس اک تم ہی نہیں ہو


بھروسہ مت کرنا اس دنیا کے لوگوں پہ
مجھے تباہ کرنے والے میرے بہت عزیز تھے


فخر یہ کہ تم میرے ہو 
فکر یہ کہ ناجانے کب تک


حدود زندگی میں جب کوئی مشکل مقام آیا
نہ غیروں نے توجہ دی نہ کوئی اپنا کام آیا


ٹوٹ جاتا ہے غریبی میں جو رشتہ خاص ہوتا ہے
ہزاروں یار بنتے ہیں جب پیسہ پاس ہوتا ہے!!

اگر یہ شاعری اچھی لگے تو اپنے سوشل اکائونٹ میں بھی شیئر کریں۔

No comments:

Post a Comment